avatar Ten blog rowerowy prowadzi jerzyp1956 z miasteczka Gniezno. Mam przejechane 117842.51 kilometrów w tym 3863.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.93 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jerzyp1956.bikestats.pl

• Sprzęt ARKUS

Pierwsza setka w tym sezonie

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 03.03.2012 | Komentarze 7

Dziś pogoda na rowerek była piękna.Wykonałem telefon do "micor" i heja na rowerek.Plany podróży były w trakcie wycieczki.Najpierw Pobiedziska a potem kierunek Wierzonka do "grigor86".Nie było go w domu więc odpoczęliśmy na placu zabaw i w drogę!Kierunek Tuczno,Lednogóra i do Gniezna.

Wjazd do Wierzonki

W odwiedzinach u "grigori86"

Pamiątkowe zdjęcie w Pobiedziskach

Pałac w Krześlicach

Odpoczynek na parkingu leśnym

sebekfireman
| 11:49 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Gratuluje pierwszej tegorocznej setki :)
kkkrajek18-remov
| 08:01 niedziela, 4 marca 2012 | linkuj Gratulacje. Pogoda rewelacyjna była na rower ;)
Oby było już tylko coraz cieplej ;)
jerzyp1956
| 19:52 sobota, 3 marca 2012 | linkuj Dziękuje za komentarze i gratulacje.Wychodząc na rower tak po cichu sobie myślałem taka ładna pogoda może się uda pierwsza setka... I udało się
micor
| 19:50 sobota, 3 marca 2012 | linkuj No i prawidłowo! Dzięki za wycieczkę ;). grigori- rozwaliłeś mnie komentarzem, od razu lepszy humor :D
grigor86
| 19:32 sobota, 3 marca 2012 | linkuj Dobrze, że byłem już na rowerze, bo jakbym Pana zobaczył dziś pod moim oknem na rowerze to chyba uszkodziłbym sobie nogę, spadając z krzesła hehe :-)
Bardzo mnie zaskoczyła i ucieszyła informacja, że mnie dziś ekipa ze stolicy odwiedziła.
Spokojnie jeszcze nam się uda w tym roku spotkać na wspólne kręcenie, gdyż ja mam plany odwiedzić w Waszych okolicach np. Wał Wydartowski albo Jez. Powidzkie :-)
No i nawet sobie Pan trzasnął zdjęcie pod moim oknem :-) zaraz rąbnę hehe!
Zdrówka Panie Jurku :-) i gratuluję setki oczywiście.
jelon85
| 18:47 sobota, 3 marca 2012 | linkuj Pełen szacun za dzisiejszą setkę Panie Jurku :) słoneczna pogoda dzisiaj na prawdę motywowała! szkoda, że nie udało się Wam spotkac Grigora, który pewnie też gdzieś śmigał:)
nataliza
| 17:10 sobota, 3 marca 2012 | linkuj :)dziś biegałam na Wenecji i...spotkałam Dawida, który mi powiedział o dzisiejszym wyczynie :) dlatego weszłam na bloga, aby złożyć panu Gratulacje :):):) panie Jurku :)